1- درد ِجاودانهی انسان، «درد ِجاودانگی» نیست. «سرشت ِسوگناک ِزندگی»، خود ِ خود ِ زندگی است. رنج ِ انسان، رنج ِ انسان بودگی است. بودن در کالبدی که میرنجد و میرنجاند؛ و تاریخ، رنجنامهی انسان است.
2- انسان، موجودی تاریخی است. اگر نگویم سراسر، دستِکم پارههایی بسیار از هویت آویزان ِ او را ذرات ِ معلق ِ تاریخ میسازد؛ و تاریخ، تبارنامهی انسان است.
3- هر که...
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۳:۳۷
خدا بخواهد عازم یک سفر کوتاهیم<br />
اگر روزی، جایی... کلبه تاریک ما خاطرتان را مکدر کرد یا به دنبال نشانی از ما بودید، نشانی ما در همان کوچه است با اندکی تغییر:<br />
raj3at-e-sadr.blogfa.com<br />
<br />
<br />
<br />
و....<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
دعا کنید که باران به خانه برگردد!
سوالی از خدمتتان دارم که نمیدانم به حوزه تخصص شما در متنپژوهی مربوط میشود یا خیر.<br />
آیا متن خوب و مناسبی برای مقطع ارشد در موضوع تفسیر یا علوم و معارف قرآن سراغ دارید که تا کنون تصحیح نشده باشد؟<br />
اگر جسارت نیست لطفا پاسخ را به ایمیلی که خدمتتان ارسال میکنم لطف بفرمایید.
سلام<br />
یک کتابچه کوچک دست نویس در اختیار بنده هست که نویسنده آن طبق رسم قدیم کشکول مانندی از اشعار و احکام و احادیث جمع کرده. نام سه تن در آن یافت شد:ملا...شجاع محلاتی ، نائینی ، کاشفی<br />
از 1256 تا 1321 قمری تاریخ کتابت دارد<br />
میدانم که تالیفاتش ارزشی ندارد . آیا اشعار خود نگارنده ارزشی برای ارائه بشما و استنساخ دارد؟<br />
متشکرم<br />
در پناه حق
آیا شما فایل پی دی اف مقاله خانم اشمیتکه درباره بنوالعود را در اختیار دارید؟ آیا برای شما امکان پذیر است نسخه ای از آن را به بنده بدهید؟<br />
با احترام فراوان