آخرین نوشته ها
لینک های روزانه
برای ما بنویسید



نمایش ایمیل به مخاطبین





نمایش نظر در سایت

.......
۴ دي ۱۳۹۲ ساعت ۹:۱۵
سلام<br />
خدا بخواهد عازم یک سفر کوتاهیم<br />
اگر روزی، جایی... کلبه تاریک ما خاطرتان را مکدر کرد یا به دنبال نشانی از ما بودید، نشانی ما در همان کوچه است با اندکی تغییر:<br />
raj3at-e-sadr.blogfa.com<br />
<br />
<br />
<br />
و....<br />
<br />
<br />
<br />
<br />
دعا کنید که باران به خانه برگردد!
حامد شیواپور
۱۵ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۶:۱۵
جناب آقای موسوی سلام علیکم<br />
سوالی از خدمتتان دارم که نمی‌دانم به حوزه تخصص شما در متن‌پژوهی مربوط می‌شود یا خیر.<br />
آیا متن خوب و مناسبی برای مقطع ارشد در موضوع تفسیر یا علوم و معارف قرآن سراغ دارید که تا کنون تصحیح نشده باشد؟<br />
اگر جسارت نیست لطفا پاسخ را به ایمیلی که خدمتتان ارسال می‌کنم لطف بفرمایید.
lostname
۱۸ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۹
بسمه تعالی<br />
سلام<br />
یک کتابچه کوچک دست نویس در اختیار بنده هست که نویسنده آن طبق رسم قدیم کشکول مانندی از اشعار و احکام و احادیث جمع کرده. نام سه تن در آن یافت شد:ملا...شجاع محلاتی ، نائینی ، کاشفی<br />
از 1256 تا 1321 قمری تاریخ کتابت دارد<br />
میدانم که تالیفاتش ارزشی ندارد . آیا اشعار خود نگارنده ارزشی برای ارائه بشما و استنساخ دارد؟<br />
متشکرم<br />
در پناه حق
سید سعید موسوی
۱۱ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۱۰
سلام بابت زحمتی که کشیده اید بسیار متشکرم
محمد کاظم رحمتی
۳ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱:۲۱
دوست گرامی جناب آقای موسوی بعد از عرض سلام<br />
آیا شما فایل پی دی اف مقاله خانم اشمیتکه درباره بنوالعود را در اختیار دارید؟ آیا برای شما امکان پذیر است نسخه ای از آن را به بنده بدهید؟<br />
با احترام فراوان
مقالات خرداد ۱۳۸۷
آنچه در یادداشت اخیر دانشمند محترم جناب آقای انصاری در نقد بر آقای دکتر کدیور آمده، برای من موجب پرسشی در تعریف معنای غلو شد. در یادداشت ایشان این مضمون آمده است که آقای کدیور با ارائه تصویری غیرتاریخی و ایدئولوژیک از نظریه علمای ابرار و استوار بر اساس مفهومی کش‌دار و محکی برساخته، آن را به معنی عدم پذیرش اوصاف فوق بشری امامان دانسته و این نظریه را به دانشمندان...
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۷ ساعت ۲۰:۳۶